Poppa popcornen, sätt er ned i biosalongen och gör er redo för en resa in i filmens värld, där allt kan hända. Vi garanterar en kändistät afton när medlemmar i COL byter de leriga träningskläderna mot sina bästa utklädnader till ikoniska film karaktärer! Självklart blir det förfest i form av ÖL-OL, bjuds på fördrink samt mat i sann filmkvälls anda och mycket annat skoj… Let the show begin!🍿😎
Anmälan till sittningen kommer att öppna onsdag den 29 april klockan 12.00. Anmälan sker genom att kommentera detta inlägg med namn och eventuell matpreferens. (Sitter man i COL styrelse eller kommittéer har man friplats och behöver således inte kommentera inlägget, men ska fortsatt betala.)
Betalning sker i samband med att man kommenterat genom swish till Elsa Södervall 0735015969. 100 kr för COL-medlemmar, 150 kr för icke-medlemmar. Anmälningar innan klockan 12.00 gills ej.
På grund av bytt lokal från tidigare år finns det något färre platsen än vanligt, se till att knipa er biljett tidigt för att slippa bli utan! Om du har anmält dig men fått förhinder, se till att meddela någon i FK så har vi möjligheten att ge din plats till någon annan.
Sittning – Dörrar öppnar och fördrink servera 19.00, sittningsstart 19.30
Mat: Det kommer bjudas på en kulinarisk huvudrätt. Olika alternativ kommer erbjudas och närmre inpå sittningen kommer ett formulär läggas ut på facebook där ni får välja.
Dryck: Under förminglet bjuds det på fördrink! Vill man ha dryck till maten och senare på kvällen är det BYOB som gäller.
Tema: Movie night! Kom utklädda till ikoniska filmkaraktärer😊
ÖL-OL: Separat anmälan och PM för ÖL-OL kommer senare på Facebook. Kommer springas på Safjället, på lagom avstånd till duscharna och festlokalen.
Dusch/omklädning: FK har hyrt dusch och omklädningsrum i anslutning till festlokalen och rekommenderar att ÖL-OL löpare i första hand använder dessa. FK kommer ha förfest inför sittningen i anslutning till lokalen och de som vill duscha och/eller hänga kvar är varmt välkomna att förfesta med oss!
Varmt välkommen önskar vi i festkommittén! Hoppas vi ses!😎
Alfred Hallqvist, Martin Sandqvist, Klara Åkerman, Emmy Palm, Arvid Eriksson, Edvin Nilsson, Ida Bengtsson och Elsa Södervall
Nu bjuder vi i styrelsen in till årsmöte. Vi välkomnar alla medlemmar måndag den 23:e februari, klockan 19:00 till SB-H5 i samhällsbyggnadshuset på Sven Hultins Gata 6. Enligt tradition kommer det självfallet bjudas på pizza under kvällen, anmälan det detta kommer upp senare.
Alla medlemmar har rätt att påverka och skicka in motioner som kommer behandlas under årsmötet. Motioner måste vara styrelsen tillhanda senast söndag 15 februari. Vill du vara med och påverka? Skicka in motioner till ordf@chalmersol.se.
Är du sugen på att sitta i styrelsen eller någon av kommittéerna utan att ha fått frågan än, hör då av dig till Elsa Södervall eller Petter Bergstedt!
OBS! Notera att du vid årsmötets start måste vara medlem i föreningen och betalt medlemsavgiften för att få deltaga på mötet och för att ha rösträtt.
Inlägget kommer senast måndag 16 februari kompletteras med övriga handlingar.
Vi är en träningsklubb som erbjuder träningar (i form av orientering, löpning och allmän styrka) varje vecka, som även passar den mindre erfarna orienteraren. Vi har också en festlig sektion för den sociala biten. Vill du veta mer om vår klubb? Klicka dig in på ”Om Klubben” eller dyk upp på någon av våra träningar!
——————————————–
Chalmers OL is a training association that offers orienteering, running, some general strength workouts as well as a few more festive activities for all students (and non students) of Gothenburg. Our courses comes in a variety of difficulties. You don’t need to be an experienced orenteer to join. For more information press the “About COL” button.