Ny location för ÖL-OL & sommarsittningen!

Tjenare alla COoooooLare!!😎🕺

Hoppas allt är fint med er och att ni börjar ladda upp inför vårens höjdpunkt 🥁🥁SOMMARSITTNINGEN☀️☀️

Vi i FK finlirar de sista detaljerna inför nästa helgs skojsigheter!! Det har blivit ändrad location. 📍

‼️Sittningen är i Dalen KFFs klubbstuga och ÖL-OL är nu istället på Safjället.‼️

Samma tider som innan gäller:

  • ÖL-OL 17:00
  • Dörrar öppnar 19:00, sittningens start 19:30

Vi har tillgång till omklädningsrum och dusch från 17:00, så funkar perfekt som bag drop.

Pris utlovas till bästa utklädnad ✨🪩 🏆

Kvällen kommer bjuda på allt vad en movie night har att erbjuda🎬🍿

I facebookgruppen kan ni i kommentarerna på idas inlägg anmäla vilken pizza ni önskar, missa inte den chansen!😋😋

Ha det gött så ses vi

//FK

Publicerat i Okategoriserade | Lämna en kommentar

Festkommittén presenterar Sommarsittningen 2026!🌞

Poppa popcornen, sätt er ned i biosalongen och gör er redo för en resa in i filmens värld, där allt kan hända. Vi garanterar en kändistät afton när medlemmar i COL byter de leriga träningskläderna mot sina bästa utklädnader till ikoniska film karaktärer! Självklart blir det förfest i form av ÖL-OL, bjuds på fördrink samt mat i sann filmkvälls anda och mycket annat skoj… Let the show begin!🍿😎

Anmälan till sittningen kommer att öppna onsdag den 29 april klockan 12.00. Anmälan sker genom att kommentera detta inlägg med namn och eventuell matpreferens. (Sitter man i COL styrelse eller kommittéer har man friplats och behöver således inte kommentera inlägget, men ska fortsatt betala.)

Betalning sker i samband med att man kommenterat genom swish till Elsa Södervall 0735015969. 100 kr för COL-medlemmar, 150 kr för icke-medlemmar. Anmälningar innan klockan 12.00 gills ej.

På grund av bytt lokal från tidigare år finns det något färre platsen än vanligt, se till att knipa er biljett tidigt för att slippa bli utan! Om du har anmält dig men fått förhinder, se till att meddela någon i FK så har vi möjligheten att ge din plats till någon annan.

Allmän info

Datum: 23 maj  

Plats: Dalens KFFs klubbstuga vid Safjället. Krokslätts Storgata 44, 431 38 Mölndal

Tid:

  • ÖL-OL – 17.00
  • Sittning – Dörrar öppnar och fördrink servera 19.00, sittningsstart 19.30

Mat: Det kommer bjudas på en kulinarisk huvudrätt. Olika alternativ kommer erbjudas och närmre inpå sittningen kommer ett formulär läggas ut på facebook där ni får välja.

Dryck: Under förminglet bjuds det på fördrink! Vill man ha dryck till maten och senare på kvällen är det BYOB som gäller.

Tema: Movie night! Kom utklädda till ikoniska filmkaraktärer😊

ÖL-OL: Separat anmälan och PM för ÖL-OL kommer senare på Facebook. Kommer springas på Safjället, på lagom avstånd till duscharna och festlokalen.

Dusch/omklädning: FK har hyrt dusch och omklädningsrum i anslutning till festlokalen och rekommenderar att ÖL-OL löpare i första hand använder dessa. FK kommer ha förfest inför sittningen i anslutning till lokalen och de som vill duscha och/eller hänga kvar är varmt välkomna att förfesta med oss!

Varmt välkommen önskar vi i festkommittén! Hoppas vi ses!😎

Alfred Hallqvist, Martin Sandqvist, Klara Åkerman, Emmy Palm, Arvid Eriksson, Edvin Nilsson, Ida Bengtsson och Elsa Södervall

Publicerat i Okategoriserade | 51 kommentarer

Årsmöte 2026

Uppdaterat 20260215 med handlingar.

Nu bjuder vi i styrelsen in till årsmöte. Vi välkomnar alla medlemmar måndag den 23:e februari, klockan 19:00 till SB-H5 i samhällsbyggnadshuset på Sven Hultins Gata 6. Enligt tradition kommer det självfallet bjudas på pizza under kvällen, anmälan det detta kommer upp senare.

Alla medlemmar har rätt att påverka och skicka in motioner som kommer behandlas under årsmötet. Motioner måste vara styrelsen tillhanda senast söndag 15 februari. Vill du vara med och påverka? Skicka in motioner till ordf@chalmersol.se.

Är du sugen på att sitta i styrelsen eller någon av kommittéerna utan att ha fått frågan än, hör då av dig till Elsa Södervall eller Petter Bergstedt!

OBS! Notera att du vid årsmötets start måste vara medlem i föreningen och betalt medlemsavgiften för att få deltaga på mötet och för att ha rösträtt.

Inlägget kommer senast måndag 16 februari kompletteras med övriga handlingar.

Ha det fint!

/Styrelsen genom ordförande Adrian Skobe

Publicerat i Okategoriserade | Lämna en kommentar